Καρδιαγγειακή υγεία και χοληστερόλη

Διατροφικές οδηγίες για τους ασθενείς σας

Διατροφικές οδηγίες για τους ασθενείς σας

Η υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με την τακτική άσκηση, είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι ασθενείς σας για να ρυθμίσουν το βάρος τους και να κρατήσουν την καρδιά τους υγιή. Έτσι θα μειωθούν οι παράγοντες κινδύνου των ΚΑΝ, όπως τα αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης και η αρτηριακή πίεση.

Η ιδανική διατροφή για υγιή καρδιά, είναι χαμηλή σε κορεσμένα* λιπαρά, τρανς λιπαρά και αλάτι. Είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, τρόφιμα ολικής άλεσης, ψάρια και ξηρούς καρπούς, συμπεριλαμβάνοντας πηγές ω-3 και ω-6 λιπαρών οξέων (όπως τα φυτικά έλαια και οι μαλακές μαργαρίνες).

Ανακαλύψτε απλές αλλαγές που μπορούν να βοηθήσουν τους ασθενείς σας να διατηρήσουν την υγεία της καρδιάς τους

Εάν θέλετε να βοηθήσετε τους ασθενείς σας να ακολουθούν μία υγιεινή διατροφή για την καρδιά, οι σημαντικές συμβουλές είναι50

  • Η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών πρέπει να είναι <10% της συνολικής πρόσληψης λιπαρών (κατά προτίμηση από άπαχο κρέας και γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά)
  • Η αντικατάσταση των κορεσμένων λιπαρών με πολυακόρεστα λιπαρά όπου αυτό είναι δυνατό
  • Η κατανάλωση τουλάχιστον 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών καθημερινά
  • Η κατανάλωση τουλάχιστον δύο μερίδων ψάρι (από τα πιο λιπαρά κατά προτίμηση) την εβδομάδα
  • Η τακτική κατανάλωση σιτηρών ολικής άλεσης και ξηρών καρπών
  • Η διατήρηση της κατανάλωσης αλατιού σε <6 g/ημέρα
  • Ο περιορισμός του αλκοόλ σε <21 μονάδες την εβδομάδα για τους άντρες και <14 μονάδες την εβδομάδα για τις γυναίκες
  • Η αποφυγή/μείωση της κατανάλωσης: επεξεργασμένου κρέατος, επεξεργασμένων υδατανθράκων, αναψυκτικών με ζάχαρη και σνακ πλούσια σε θερμίδες και χωρίς θρεπτικά συστατικά.

Η κατανάλωση τροφίμων με πρόσθετες φυτικές στερόλες, όπως το Becel ProActiv, μπορεί επίσης να ληφθεί υπόψιν.Milk

Πώς ενθαρρύνουμε τον ασθενή να διατηρήσει την ισορροπημένη διατροφή και τον υγιεινό τρόπο ζωής;

Οι ασθενείς συχνά δυσκολεύονται να διατηρήσουν τις αλλαγές στη διατροφή και στον τρόπο ζωής και γίνεται συχνά δύσκολο να τους παροτρύνετε να συνεχίσουν τις μεθόδους μείωσης της χοληστερόλης τους. Οι αλλαγές αυτές, μπορούν να είναι αποτελεσματικές στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα. Ωστόσο, είναι σημαντικό, να καταλάβουν τη σημασία των μακροπρόθεσμων αλλαγών που έχουν συνεχές όφελος στην υγεία της καρδιάς

Το Becel ProActiv είναι μία απλή αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες, εύκολη να ενταχθεί στο διαιτολόγιο, εύκολη στη διατήρηση και αποτελεσματική στη μείωση της LDL-χοληστερόλης. Για το λόγο αυτό μπορεί να είναι ενθαρρυντική η υιοθέτηση της κατανάλωσής του στα πλαίσια μιας διατροφής πιο υγιεινής για την καρδιά.

Ως σημείο εκκίνησης της συζήτησης για τις αλλαγές στη διατροφή, μπορείτε να προτείνετε στους ασθενείς να επισκεφτούν την ιστοσελίδα τουBecel ProActiv TΥπάρχουν αρκετές αληθινές ιστορίες, χρήσιμες συμβουλές και άλλα. Μπορείτε, επίσης, να βοηθήσετε τους ασθενείς σας στο ταξίδι τους για τη μείωση της χοληστερόλης κατεβάζοντας τον Οδηγό μείωσης χοληστερίνης.

Τρόφιμα που περιέχουν φυτικές στερόλες

Πως το Becel ProActiv συγκρίνεται με άλλα τρόφιμα που βοηθούν στη διαχείριση των επιπέδων χοληστερόλης;

Οι φυτικές στερόλες υπάρχουν φυσικά στη διατροφή σε μικρές ποσότητες, σε τρόφιμα φυτικής προέλευσης(όπως φυτικά έλαια, ξηροί καρποί και σπόροι), όμως, είναι αδύνατο να καταναλώσει κανείς τη συνιστώμενη δόση των 1,5-3g φυτικών στερολών την ημέρα, όταν η μέση κατανάλωσή τους από αυτά τα τρόφιμα είναι 0,3g την ημέρα..35,51 Γι’ αυτό, θα χρειαστεί οι ασθενείς σας να βρουν πηγές που θα τους παρέχουν την ημερήσια συνιστώμενη δόση, στα πλαίσια μίας υγιεινής διατροφής, και χωρίς να επιβαρυνθούν με πολλές περίσσειες θερμίδες.

Μάθετε περισσότερα για τη σειρά προϊόντων Becel ProActiv για τη μείωση της χοληστερίνης

The ProActiv range

* Η αντικατάσταση κορεσμένων λιπαρών με ακόρεστα μειώνει τη χοληστερόλη στο αίμα. Τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης είναι παράγοντας κινδύνου εμφάνισης στεφανιαίας νόσου.

TOP